MB Pneumatyka na targach IAA Commercial Vehicles w Hanowerze


Ponad 200 spotkań,nowe kontakty i nominacja do konkursu „Trailer Innovation 2019” – to najważniejsze korzyści z targów IAA dla naszej firmy.

Dla MB Pneumatyka głównym celem targów IAA Commercial Vehicles w Hanowerze była prezentacja firmy i jej patentów nowym odbiorcom. Firma pokazała najnowsze produkty – m. in. własne rozwiązanie do układu zawieszenia naczep, bloki rozdzielaczy, Pneumobox (blok złączy kontrolnych stosowany w autobusach) oraz nową gamę złączy do pneumatycznych układów hamulcowych oraz zawieszeń.

– Przebywając w jednym miejscu dotarliśmy do potencjalnych kontrahentów z Japonii, Nowej Zelandii, Malezji, Chin, Arabii Saudyjskiej. Rozmowy prowadziliśmy z osobami bezpośrednio odpowiedzialnymi za zakupy. Nie jest łatwo dobrze zaprezentować niewielkie złącza na stoisku, inaczej niż w gablotach, ale my to zrobiliśmy. Zostaliśmy docenieni za sposób prezentacji. Warto być w Hanowerze, a inwestycja w dobrą ekspozycję po prostu się opłaca. Mogliśmy się przekonać, że nie jesteśmy już postrzegani jako mała firma z Sulechowa w Lubuskiem, ale polska marka o zasięgu międzynarodowym – mówi Małgorzata Bieniaszewska, właścicielka i twórczyni firmy MB Pneumatyka.

Firmie bardzo pomogła nominacja do prestiżowego konkursu „Trailer Innovation 2019”, promującego autorskie produkty w branży naczep i nadwozi. W jury zasiadają dziennikarze renomowanych, europejskich pism branżowych. MB Pneumatyka, jako jedyna firma z Polski, otrzymała nominację w kategorii „Komponenty” za blok modułowy z tworzywa.

– Otrzymując nominację byliśmy wymieniani w jednym gronie z takimi markami jak Kässbohrer, czy Schmitz Cargobull. To dla nas bardzo duży prestiż, a dla naszych klientów dowód, że współpracują z firmą inwestującą w badania i rozwój. W tym konkursie trzeba być po prostu innowacyjnym, by zostać docenionym. Efekty już widzieliśmy. Oprócz potencjalnych klientów byliśmy pod stałą obserwacją konkurencji – dodaje Małgorzata Bieniaszewska.